Welke cookie? |
Van wie |
Categorie |
Doel van cookie |
Session id |
WILA |
Functioneel |
Wij gebruiken Session id-cookies om tijdens uw bezoek de door u gemaakte keuzes (bijvoorbeeld een zoekfilter) te kunnen onthouden. De Session id-cookies worden geplaatst door het CMS van WILA en na afloop van uw bezoek verwijderd. |
Google Analytics |
Google |
Analytisch |
Wij gebruiken Google Analytics bijvoorbeeld om te meten hoe u onze website heeft gevonden, en op welke manier u onze website gebruikt. Met deze informatie kunnen wij de werking van onze website optimaliseren. |
Google Tag Manager |
Google |
Functioneel |
Met deze tool kunnen we websitetags beheren vanuit 1 interface. Dit hulpprogramma is een cookieloos domein, dat gaan persoonlijk identificeerbare gegevens verzamelt. |
Cookiepolicy |
WILA |
Functioneel |
De cookiepolicy cookie, geplaatst door het CMS, onthoudt of je toestemming hebt gegeven voor het plaatsen van cookies door onze website, zodat u deze toestemming slechts eenmalig hoeft te geven. |
Double Click |
Google |
Retargeting |
DoubleClick maakt het mogelijk om te registreren welke advertenties effectief zijn en welke niet, zodat advertenties worden getoond die voor u zo relevant mogelijk zijn. |
LinkedIn Analytics |
LinkedIn |
Retargeting |
|
LinkedIn Ads |
LinkedIn |
Retargeting |
Met behulp van deze cookies kunnen wij onze vacatures op LinkedIn tonen. Bezoekers die eerder interesse hebben getoond in onze diensten kunnen vacatures van WILA te zien krijgen op LinkedIn |
Facebook Connect |
Facebook |
Retargeting |
Gebruikt door Facebook om vertoningen op pagina's te registreren met de Facebook-login knop. |
Facebook Custom Audience |
Facebook |
Retargeting |
Websitebezoekers kunnen we targeten met daarbij rekening te houden met het gedrag dat er vertoond is op werkenbijwila.nl
|
Hotjar |
Hotjar Ltd. |
Marketing |
We gebruiken Hotjar om de behoeften van onze gebruikers beter te begrijpen en om deze service en ervaring te optimaliseren. Hotjar is een technologiedienst die ons helpt de ervaring van onze gebruikers beter te begrijpen (bv. hoeveel tijd ze besteden aan welke pagina's, op welke links ze klikken, wat gebruikers wel en niet leuk vinden, enz.) en dit stelt ons in staat om te bouwen aan onze service door middel van gebruikersfeedback.
|